Wersja do wydruku 
Katalog usług
 AR Archiwum Dokumentów
Nr: GPS 6.1. Opublikowano: 13/07/2020 Nr: FD/001676
Wersja: 6 Obowiązuje od: 16/08/2010 Karta Usługi
Nazwa: Usługa: Zaświadczenia dotyczące spraw prowadzonych przez Referat
Właściciel: Agnieszka Łukawska - Zespół ds. gospodarki przestrzennej (Referat Gospodarowania Przestrzenią i Ochrony Środowiska )

 

MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY- JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

 

Referat Gospodarowania Przestrzenią i Ochrony Środowiska,

II piętro, pokoje 203, 207, 211

Tel. (12) 37-21-757 (12) 37-21-760, (12) 37-21-766, (12) 37-21-768, (12) 37-21-769, (12) 37-21-770, (12) 37-21-773, (12) 37-21-775.

 

 

WYMAGANE DOKUMENTY

 

Wniosek o wydanie zaświadczenia w celu urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego wymaganego przepisami prawa lub w celu urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego ze względu na swój interes prawny, w zakresie spraw prowadzonych przez Referat.

Wniosek powinien zawierać wskazanie osoby/instytucji od której pochodzi, jej adres oraz określenie przedmiotu wniosku oraz powinien czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach.

 

OPŁATY

 

Opłata skarbową w wysokości 17 zł .

Opłatę skarbową dokonuje się w kasie Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, pok. Nr 116 lub na rachunek Urzędu – Bank Spółdzielczy Dobczyce .

Nr konta: 50 8602 0000 0000 0000 0752 0002.

Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dołączyć do złożonego wniosku.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

 

Zgodnie z KPA (7 dni).

 

TRYB ODWOŁAWCZY

 

Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, na podstawie art. 219 KPA.

 

 

PROCEDURY POSTĘPOWANIA- UWAGI

 

Zaświadczenie można odebrać osobiście lub może być ono dostarczone pocztą, formę odbioru należy wskazać na składanym wniosku.

 

 

PODSTAWA PRAWNA

 

Art. 217 i 218 KPA, Ustawa z dnia 16  listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

 

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją wniosku o wydanie zaświadczenia dotyczącego spraw prowadzonych przez Referat -  dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego RODO.

ADMINISTRATOR

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26, 32-410 Dobczyce.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Burmistrza Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem:

- Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce;

- e-mail: iod@dobczyce.pl;

- tel.  012 37 21 700.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu wydania zaświadczenia
dotyczącego spraw prowadzonych przez Referat.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 RODO ust. 1 lit c,
w związku z Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego.

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. W szczególności odbiorcami do których mogą być przekazane Pani/a dane będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do załatwienia wniosku na mocy przepisów prawa, którym Administrator przekazał wniosek.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane w czasie świadczenia usługi, a po jej zakończeniu zostaną zarchiwizowane na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dokumentacja papierowa ma określoną kategorię archiwalną B5, po upływie okresu jej przechowywania w archiwum zakładowym, jest przekazywana do Archiwum Narodowego w Krakowie lub za jego zgodą niszczona.

PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Mają Państwo prawo do:

-         dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii – art. 15 RODO;

-         sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych – art. 16 RODO;

-         prawo do ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO, przy czym odrębne przepisy mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.

INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wymaganym przepisami prawa. Brak podania wskazanych danych skutkować będzie wezwaniem do uzupełnienia braków formalnych podania/wniosku lub pozostawienia go bez rozpoznania.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI

Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PRZETWARZANIU DANYCH

Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowaniu.

 

 

  Historia zmian w dokumencie