Nr: GPS 6.4. | Opublikowano: 26/03/2020 | Nr: FD/001656 |
Wersja: 9 | Obowiązuje od: 16/08/2010 | Karta Usługi |
Nazwa: | Usługa: Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego | |
Właściciel: | Monika Grochal - Kierownik Referatu (Referat Gospodarowania Przestrzenią i Ochrony Środowiska ) | |
Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego 1. MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY- JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA Referat Gospodarowania Przestrzenią i Ochrony Środowiska, II piętro, pokój 207, Tel. (12) 37-21-760, (12) 37-21-766, (12) 37-21-775.
2. WYMAGANE DOKUMENTY -wypełniony wniosek – GPS 6.4. (dostępny w Biurze Obsługi Klienta lub w Referacie), -aktualna mapa ewidencyjna działki – 2 egz. (mogą być kserokopie).
3. OPŁATY Opłata skarbową w wysokości 17 zł . Opłatę skarbową dokonuje się w kasie Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, pok. Nr 116 lub na rachunek Urzędu – Bank Spółdzielczy Dobczyce . Nr konta: 50 8602 0000 0000 0000 0752 0002. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dołączyć do złożonego wniosku.
4. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY 7 dni
5. TRYB ODWOŁAWCZY Nie dotyczy.
6. PROCEDURA POSTĘPOWANIA- UWAGI Wnioskowane zaświadczenie należy odebrać w pok. 207 tutejszego urzędu. Kopię mapy ewidencyjnej można nabyć w Starostwie Powiatowym w Myślenicach.
7. PODSTAWA PRAWNA KPA, Uchwały Rady Miejskiej w Dobczycach w sprawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej.
8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Klauzula informacyjna: Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO. 1. Administrator: Administratorem Państwa danych jest Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26, 32-410 Dobczyce. 2. Inspektor Ochrony Danych: - Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, - e-mail: iod@dobczyce.pl. - tel: 012 37 21 700.
3. Cel i podstawy przetwarzania danych osobowych: 1. Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; d) przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej; e) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wydania zaświadczenia dotyczącego przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 RODO ust. 1 lit c, Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego. 4. Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. W szczególności odbiorcami do których mogą być przekazane Pani/a dane będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do załatwienia wniosku na mocy przepisów prawa, którym Administrator przekazał wniosek. 5. Okres przechowywania danych: Dane osobowe będą przetwarzane w czasie świadczenia usługi, a po jej zakończeniu zostaną zarchiwizowane na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dokumentacja papierowa ma określoną kategorie archiwalna B5, po upływie okresu jej przechowywania 6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowych: Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 7. Prawa osób, których dane dotyczą: Mają Państwo prawo do: - dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii – art. 15 RODO; - sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych – art. 16 RODO; - prawo do ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO, przy czym odrębne przepisy mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. 8. Informacja o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wymaganym przepisami prawa. Brak podania wskazanych danych skutkować będzie wezwaniem do uzupełnienia braków formalnych podania/wniosku lub pozostawienia go bez rozpoznania. 9. Możliwość złożenia skargi do PUODO: Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Informacje o zautomatyzowanym przetwarzaniu danych: Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowaniu. |
||
# | Opis załączonego pliku | Nazwa pliku |
---|---|---|
1. | GPS 6.4. - Wniosek-zaświadczenie z MPZP | GPS_6.4.Wniosek-zaświadczenie-mpzp.doc (rozmiar: 49 KB) |