Wersja do wydruku 
Katalog usług
 AR Archiwum Dokumentów
Nr: GPS 6.4. Opublikowano: 26/03/2020 Nr: FD/001656
Wersja: 9 Obowiązuje od: 16/08/2010 Karta Usługi
Nazwa: Usługa: Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
Właściciel: Monika Grochal - Kierownik Referatu (Referat Gospodarowania Przestrzenią i Ochrony Środowiska )

Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego

1.    MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY- JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Referat Gospodarowania Przestrzenią i Ochrony Środowiska,

II piętro, pokój 207,

Tel. (12) 37-21-760, (12) 37-21-766, (12) 37-21-775.

 

2.    WYMAGANE DOKUMENTY

-wypełniony wniosek – GPS 6.4. (dostępny w Biurze Obsługi Klienta lub w Referacie),

-aktualna mapa ewidencyjna działki – 2 egz. (mogą być kserokopie).

 

3.    OPŁATY

Opłata skarbową w wysokości 17 zł .

Opłatę skarbową dokonuje się w kasie Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, pok. Nr 116 lub na rachunek Urzędu – Bank Spółdzielczy Dobczyce .

Nr konta: 50 8602 0000 0000 0000 0752 0002.

Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dołączyć do złożonego wniosku.

 

4.    TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

7 dni

 

5.    TRYB ODWOŁAWCZY

Nie dotyczy.

 

6.    PROCEDURA POSTĘPOWANIA- UWAGI

Wnioskowane zaświadczenie należy odebrać w pok. 207 tutejszego urzędu.

Kopię mapy ewidencyjnej można nabyć w Starostwie Powiatowym w Myślenicach.

 

7.    PODSTAWA PRAWNA

KPA, Uchwały Rady Miejskiej w Dobczycach w sprawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, Ustawa z dnia 16  listopada 2006r. o opłacie skarbowej.

 

8.    OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Klauzula informacyjna:

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO.

1. Administrator:

Administratorem Państwa danych jest Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26, 32-410 Dobczyce.

2. Inspektor Ochrony Danych:

Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Burmistrza inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:

- Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce,

- e-mail: iod@dobczyce.pl.

- tel: 012 37 21 700.

 

3. Cel i podstawy przetwarzania  danych osobowych:

1. Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:

a)    osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;

b)    przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

c)    przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;

d)    przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;

e)    przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu wydania zaświadczenia dotyczącego przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 RODO ust. 1 lit c, Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  oraz Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego.

4. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. W szczególności odbiorcami do których mogą być przekazane Pani/a dane będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do załatwienia wniosku na mocy przepisów prawa, którym Administrator przekazał wniosek.

5. Okres przechowywania danych:

Dane osobowe będą przetwarzane w czasie świadczenia usługi, a po jej zakończeniu zostaną zarchiwizowane na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dokumentacja papierowa ma określoną kategorie archiwalna B5, po upływie okresu jej przechowywania
w archiwum zakładowym, jest przekazywana do Archiwum Narodowego w Krakowie lub za jego zgodą niszczona.

6. Przekazywanie danych  do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowych:

Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

7. Prawa osób, których dane dotyczą:

Mają Państwo prawo do:

-        dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii – art. 15 RODO;

-        sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych – art. 16 RODO;

-        prawo do ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO, przy czym odrębne przepisy mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.

8. Informacja o wymogu podania danych: 

Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wymaganym przepisami prawa. Brak podania wskazanych danych skutkować będzie wezwaniem do uzupełnienia braków formalnych podania/wniosku lub pozostawienia go bez rozpoznania.

9. Możliwość złożenia skargi do PUODO:

Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

10. Informacje o zautomatyzowanym przetwarzaniu danych:

Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowaniu.

# Opis załączonego pliku Nazwa pliku
1.   GPS 6.4. - Wniosek-zaświadczenie z MPZP GPS_6.4.Wniosek-zaświadczenie-mpzp.doc
(rozmiar: 49 KB)
  Historia zmian w dokumencie