Nr: RGK 3.3. | Opublikowano: 06/11/2014 | Nr: FD/001236 |
Wersja: 3 | Obowiązuje od: 16/08/2010 | Karta Usługi |
Nazwa: | Usługa: Wykonywanie usług cmentarnych związanych z pochówkiem | |
Właściciel: | Kazimiera Polonek - Zespół ds. budynków, obiektów i zieleni (Referat Gospodarki Komunalnej) | |
MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY- JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Referat Gospodarki Komunalnej
II piętro, pokój 201
Tel.37-21- 761
WYMAGANE DOKUMENTY
· wniosek określający zakres usługi (może być złożony ustnie odpowiedzialnemu pracownikowi) i ewentualne wskazanie miejsca na cmentarzu.
OPŁATY
· przygotowanie kaplicy do celów odbycia ceremonii pogrzebowej – 108,00 zł (brutto)
· wykop i usypanie grobu ziemnego w zależności od rozmiaru grobu od
432,00 zł do 594,00 zł (brutto) · otwarcie i zamknięcie grobu murowanego 324,00 zł (brutto)
· uporządkowanie grobu po pogrzebie 43,20 zł (brutto)
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie ustalonym z wnioskującym.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
PROCEDURY POSTĘPOWANIA- UWAGI
Wykonanie każdej z wymienionych czynności następuje po uprzednim zgłoszeniu
w Urzędzie i w terminie uzgodnionym z klientem. Faktura zostaje wystawiana po uzgodnieniu zakresu usługi, płatna w kasie Urzędu lub na konto Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 31 stycznia 1959 r., o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 23, poz. 295 z poź. zm.)
Rozporządzenie Ministrów Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska oraz Zdrowia i Opieki Społecznej z 20 października 1972 r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowaniu zmarłych (Dz.U. z 1972 r. Nr 47, poz. 299 z póź. zm.)
Opłata na podstawie uchwały Nr XLII/381/09 Rady Miejskiej w Dobczycach z dnia 26.11.2009 r.
|
||